Palvelemme kaikissa koulutukseen liittyvissä asioissa

Tältä sivulta löydät tietoa hakemisesta.

Tarvittaessa soita opintoneuvojillemme 045 1212321 tai lähetä viestiä hakupalveluumme info@hpi.fi. Autamme mielellämme kaikissa koulutukseen liittyvissä asioissa.

Voit tiedustella esimerkiksi:

• pääsyvaatimuksista, hakumenettelystä, ilmoittautumisesta
  • koulutuksen sisällöstä, kouluttajista, koulutustiloista
  • aikatauluista, kestosta, ajankäytöstä
  • hinnoista, maksujärjestelyistä
  • verovähennyksistä, tuen lähteistä
  • todistuksista, jatkokoulutuksesta, verkostoitumisesta

Typing worker

Hakemus ja haastattelu

Koulutukseen haetaan ensin kirjallisesti sähköisellä hakulomakkeella. Hakemuksen lähettäminen ei sido hakijaa. Hakemukseen vastataan parin viikon sisällä sen vastaanottamisesta.

Hakemusten perusteella osa hakijoista kutsutaan haastatteluun. Todistuskopiot tuodaan haastattelutilaisuuteen. Haastattelun tuloksesta saa tiedon parin viikon kuluessa.

Yhteydenpito tapahtuu pääasiallisesti sähköpostitse, jollei hakijan kanssa ole toisin sovittu. Hakemus muuttuu sitovaksi ilman eri toimenpiteitä koulutusohjelmasta riippuen viiden päivän kuluessa haastattelun jälkeisestä hyväksymisestä. Hakemuksen peruuttamiseksi riittää soitto tai sähköposti. Hyväksymiskirjeessä on aina täsmälliset ohjeet, miten menetellä.

Hakulomake koulutuksiin

Yksi-kaksivuotisiin koulutusohjelmiin haetaan sähköisellä hakulomakkeella, jolla voit kertoa koulutus- ja työtaustasi sekä kiinnostuksistasi. Hakemuksen täyttämiseen kuluu aikaa noin 10-20 minuuttia. Hakemuksen tiedot käsitellään luottamuksellisesti. Jos täyttämisessä tulee kysyttävää, älä epäröi soittaa toimistoon 045-121 2321.

Olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse muutaman arkipäivän kuluessa.
Todistuskopiot tuodaan haastattelutilaisuuteen.

Hakulomake