182024kesä
Kesäinen tervehdys HPI:stä!

Olemme viime viikkoina saaneet nauttia useiden opiskelijaryhmiemme valmistujaisissa siitä valtavasta innostuksesta, jolla vastavalmistuneet ovat suuntaamassa kohti ratkaisukeskeisen asiantuntijuuden työkenttiä. Ilo on ollut tarttuvaa ja haluammekin tässä vielä erikseen kiittää kaikkia teitä, joiden onnistumisia olemme saaneet olla todistamassa ja juhlistamassa.

Toteutimme tänä keväänä meiltä valmistuneille opiskelijoille alumnikyselyn, jonka tulokset olivat vaikuttavia. Jopa 89% kyselyyn vastanneista opiskelijoista kertoi voivansa suosittella koulutusta muille. 69% vahvisti tehneensä asiakastyötä valmistumisensa jälkeenkin, muut kertoivat hyödyntäneensä koulutusta mm. seuraavasti omassa (työ)elämässään:

•Lastensuojelutyön kentällä, nuorten arjen haasteiden taltuttamiseksi
•Työssä erityislasten parissa
•Työnhaussa ja uran pivotoinnissa
•Organisaation sisäisessä sovittelussa
•HR-työssä ja esihenkilönä
•Sosiaaliohjaajana lapsiperheiden varhaisessa tuessa
•Vapaaehtoistyössä
•Oman lapsen kanssa
•Asumispalvelun asiakkaiden kanssa
•Työssä varhaiskasvatuksessa
•Nuotti-valmennuksessa, lastensuojelun perhetyössä
•Omassa yrityksessä
•Farmaseutin työssä
•Osallisuuden ja toimijuuden vahvistamisessa ruoka-avun kentällä asiakas- ja koulutustilanteissa
•Fysioterapiassa sekä kriisipäivystyksessä
•Uravalmentajana
•Kuraattorin ja perhetyöntekijän työssä
•Itsensä johtamiseen ja läheisille hyvien kysymysten esittämiseen

•Työyhteisön työpajojen fasilitoimiseen sekä konfliktitilanteiden ratkaisemiseen

Alla voit tutustua syksyn koulutustarjontaamme, joka suorastaan pursuaa ratkaisukeskeistä inspiraatiota koulutustemme ja maksuttomien webinaariemme muodossa.
Syksyn koulutuskalenteri
Ratkaisukeskeisistä koulutuksistamme on valmistunut yli 650 lyhytterapeuttia, 320 työnohjaajaa, 220 työyhteisösovittelijaa ja 160 neuropsykiatrista valmentajaa.

Syksyn uudet koulutusryhmät alkavat seuraavasti:
Lisäksi ohjelmassamme on maksuttomia, kaikille avoimia webinaareja