182024kesä
Maksuton Terapeutin tie -webinaari tutustuttaa terapeutin työhön ja opintoihin

HPI:n syksyn maksuttomat webinaarit tarjoavat kiinnostavan kurkistuksen ratkaisukeskeiseen lyhytterapiaan, työyhteisösovitteluun ja nepsy-valmennukseen.

Webinaarit ovat inspiroivia, kaikille avoimia, tunnin mittaisia matkoja ratkaisukeskeisen asiantuntijuuden maailmaan.
Psykoterapeutti Sari Luoma johdattaa meidät “Terapeutin tielle” maksuttomassa webinaarissa tiistaina 13.8. ja Kansainvälisenä itsemurhien ehkäisypäivänä, tiistaina 10.9. klo 18.

Ratkaisukeskeinen terapia on toiveikkuutta herättävää ja tulevaisuuteen suuntaavaa terapiatyötä. Asiakasta autetaan löytämään omat voimavaransa ja omaan elämäänsä sopivat ratkaisut. Tässä apuna ovat terapiakoulutuksessa opitut ratkaisukeskeiset työtavat. Kuulet myös terapeutin toimeentulosta, palkkauksesta ja työllisyysnäkymistä. Tule tutustumaan terapeutin opintoihin, työhön ja työhyvinvointiin.

Tilaisuudessa saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:
Millaisia polkuja pitkin terapeutiksi voi kasvaa ja opiskella.
Millaista itse työskentely terapeuttina on?
Millaisia tilanteita terapeutti kohtaa työssään?
Entä millaisia ominaisuuksia hyvällä terapeutilla on?

Vuorovaikutteinen webinaari kestää noin tunnin ja on osallistujille maksuton. Sari Luoma kouluttaa lyhytterapeutteja HPI:ssä. Syksyn 2024 uudet ryhmät alkavat marraskuussa.

Tutustu lisää koulutukseen

Tästä pääset ilmoittautumaan 13.8 tilaisuuteen

Tästä pääset ilmoittautumaan 10.9 tilaisuuteen

Toimitamme osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse.

Syksyn muut maksuttomat webinaarit

20.9. Ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelu tutuksi, kouluttajana työyhteisösovittelun erityisosaaja Harri Väisänen

Ilmoittaudu mukaan, vaikka ajankohta ei sopisi sinulle ja toimitamme sinulle tilaisuuden tallenteen.

Lämpimästi tervetuloa!