182024kesä
Nepsy-valmentajan mahdollisuudet avaa syksyn maksuttoman webinaarisarjan elokuussa

HPI:n syksyn maksuttomat webinaarit tarjoavat kiinnostavan kurkistuksen ratkaisukeskeiseen lyhytterapiaan, työyhteisösovitteluun ja nepsy-valmennukseen. Webinaarit ovat inspiroivia, kaikille avoimia, tunnin mittaisia matkoja ratkaisukeskeisen asiantuntijuuden maailmaan.

Webinaarisarjamme aloittaa elokuussa terapeutti Anniina Hytösen Nepsy-valmentajan mahdollisuudet, jossa syvennymme neurokirjon piirteisiin ja niiden tukemiseen. Tarjoamme hyödyllisiä vinkkejä arjen haasteisiin, joita nepsy-piirteet voivat tuoda mukanaan. Tutustumme myös nepsy-valmentajan rooliin ja kouluttautumismahdollisuuteen.

Maksuton webinaari on suunnattu erityisesti sosiaali-, terveys- ja kasvatusalan ammattilaisille, omaishoitajina toimiville sekä kaikille niille, jotka haluavat edistää neurodiversiteettiä tukevaa ympäristöä!

Webinaarin ohjelma
Mitä neurokirjon piirteet ovat?
Onko nepsy-koulutus juuri sinulle tai työyhteisöllesi sopiva?
Mitä valmentaja tekee?
Mitä valmennuksessa tapahtuu?
Miten kohdataan asiakas ratkaisukeskeisesti?
Kysymyksiä ja avointa keskustelua

Webinaarin asiantuntijana Anniina Hytönen, KM, erityisopettaja, Post Graduate Diploma Solution Focused Therapy, ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja, kognitiivinen lyhytterapeutti, MBSR-mindfulness -ohjaaja, jatkotutkinto-opiskelija (tohtorin tutkinto/erityspedagogiikka).

Anniina kouluttaa Nepsy-valmentajia HPI:ssä, syksyn ryhmät alkavat syyskuussa (viikonlopputoteutuksena) ja marraskuussa (arkitoteutuksena).

Tutustu lisää koulutukseen

Tästä pääset ilmoittautumaan

Toimitamme osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse.
Ilmoittaudu mukaan, vaikka ajankohta ei sopisi sinulle ja toimitamme sinulle tilaisuuden tallenteen.

Merkkaa myös syksyn muut maksuttomat webinaarit kalenteriisi:

13.8. Terapeutin tie, kouluttajana psykoterapeutti Sari Luoma

10.9. Kansainvälisen itsemurhien ehkäisypäivän -webinaari Terapeutin tie, kouluttajana psykoterapeutti Sari Luoma

20.9. Ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelu tutuksi, kouluttajana työyhteisösovittelun erityisosaaja Harri Väisänen

Lämpimästi tervetuloa!