92024elo
Paranna työelämääsi ratkaisukeskeisen työnohjauksen keinoin – osallistu maksuttomaan webinaariin

HPI:n syksyn maksuttomat webinaarit tarjoavat kiinnostavan kurkistuksen ratkaisukeskeiseen lyhytterapiaan, työyhteisösovitteluun ja työnohjaukseen.

Webinaarit ovat inspiroivia, kaikille avoimia, tunnin mittaisia matkoja ratkaisukeskeisen asiantuntijuuden maailmaan.

Haluatko kasvaa ja kehittyä alasi ammattilaisena? Ehkä muutos- ja henkilöstöjohtaminen on yksi keskeisimmistä tehtävistäsi organisaatiossa ja etsit uusia näkökulmia työhyvinvointiin ja työn laadun kehittämiseksi. Tai kenties olet innokas työelämän rakentaja ja olet kiinnostunut uudesta ammattista ja pätevyydestä.

Tule kuulemaan ja keskustelemaan mitä ratkaisukeskeinen työnohjausosaaminen voisi antaa sinulle ja työelämällesi.

Työnohjaaja, psykoterapeutti ja työyhteisösovittelija Inga Järvinen tutustuttaa meidät  ratkaisukeskeisen työnohjauksen mahdollisuuksiin Sinustako työnohjaaja? -webinaarissa torstaina 29.8. klo 18.

Webinaarin aiheina mm.

-Mitä työnohjaus on
-Miksi ratkaisukeskeinen työnohjaus on niin vaikuttavaa
-Millaista on opiskella työnohjaajaksi ja mikä tekee HPI:ssa opiskelusta ainutlaatuista
-Kenelle koulutusohjelma soveltuu ja millaisia uramahdollisuuksia avautuu työnohjaajaksi aikovalle

Vuorovaikutteinen webinaari kestää noin tunnin ja on osallistujille maksuton. Inga Järvinen kouluttaa ratkaisukeskeisiä työnohjaajia HPI:ssa. Syksyn 2024 uusi ryhmä alkaa marraskuussa.

Tutustu lisää koulutukseen

Tästä pääset ilmoittautumaan webinaariin

Toimitamme osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse.

Syksyn muut maksuttomat webinaarit

Ilmoittaudu mukaan, vaikka ajankohta ei sopisi sinulle ja toimitamme sinulle tilaisuuden tallenteen.

Lämpimästi tervetuloa!