92024elo
Työelämän diversiteetti – näin huomioit neuromoninaisuuden työyhteisössä -webinaari lokakuussa

Moninaisuuden tukeminen on nyt erityisen ajankohtainen puheenaihe työelämässä. Nepsy-vaikeudet voivat ilmetä työpaikalla mm. ajanhallinnan haasteina, hahmottamisen haasteina, oman työn organisoinnin ja töiden loppuun saattamisen vaikeutena, tunne-elämän säätelyn vaikeutena, ohjeiden ymmärtämisen haasteina, muistihäiriöinä tai vuorovaikutushaasteina. Kuulostaako tutulta?

Terapeutti Anniina Hytösen yksipäiväinen koulutus auttaa sinua tunnistamaan neurokirjon piirteitä ja tarjoaa konkreettisia työvälineitä siihen, miten toimit toisinaan haastaviltakin tuntuvissa tilanteissa ratkaisukeskeisesti – omia ja työyhteisön voimavaroja kasvattaen.

Yksipäiväinen Työelämän diversiteetti – näin huomioit neuromoninaisuuden työyhteisössä -webinaari ke 16.10.2024 klo 10-15 Zoom-toteutuksena.

Webinaarin aiheita:

• Miten Nepsy-vahvuudet/vaikeudet voivat ilmetä työpaikalla?
  • Miten esimies tai kollega voi tukea Nepsy-piirteistä henkilöä työpaikalla?
  • Millaisia taitoja harjoittamalla Nepsy-piirteitä omaava voi voittaa haasteensa?

Hinta 149 euroa (sis. alv 25,5%)

HPI alumnihinta meillä opiskeleville ja meiltä valmistuneille 129 euroa (sis. alv 25,5%)

Webinaarin asiantuntijana Anniina Hytönen, KM, erityisopettaja, Post Graduate Diploma Solution Focused Therapy, ratkaisukeskeinen neuropsykiatrinen valmentaja, kognitiivinen lyhytterapeutti, MBSR-mindfulness -ohjaaja, jatkotutkinto-opiskelija (tohtorin tutkinto/erityspedagogiikka). Anniina kouluttaa Nepsy-valmentajia HPI:ssä.

Toimitamme osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse. Voit ilmoittautua mukaan, vaikka et pääsisi osallistumaan webinaariin. Toimitamme sinulle tilaisuuden tallenteen sähköpostilla.

Ilmoittaudu mukaan