182024kesä
Vaikutu työyhteisösovittelun mahdollisuuksista maksuttomassa webinaarissa

HPI:n syksyn maksuttomat webinaarit tarjoavat kiinnostavan kurkistuksen ratkaisukeskeiseen lyhytterapiaan, työyhteisösovitteluun ja nepsy-valmennukseen.

Webinaarit ovat inspiroivia, kaikille avoimia, tunnin mittaisia matkoja ratkaisukeskeisen asiantuntijuuden maailmaan. Työyhteisösovittelun erityisosaajan, rikos- ja riita-asioiden sovittelijan, koulu- ja oppilaitossovittelijan sekä sovittelukouluttajan Harri Väisäsen Ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelu tutuksi -webinaari järjestetään perjantaina 20.9.24 klo 18.

Webinaarissa käydään läpi, mitä ratkaisukeskeinen työyhteisösovittelu on ja miten sovittelutoiminnan avulla käännetään työyhteisön ristiriidat organisaation hyvinvoinnin kasvualustaksi.

Harrin koulutuksissa on inspiroiva sekä käytännönläheinen ja positiivisesti haastava ote, joten olet hyvissä käsissä!

Vuorovaikutteinen webinaari kestää noin tunnin ja on osallistujille maksuton. Harri Väisänen kouluttaa ratkaisukeskeisen työyhteisösovittelun asiantuntijoita HPI:ssa. Syksyn 2024 uusi ryhmä alkaa marraskuussa.

Tutustu lisää koulutukseen

Tästä pääset ilmoittautumaan

Toimitamme osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse.

Syksyn muut maksuttomat webinaarit

5.8. Nepsy-valmentajan mahdollisuudet, kouluttajana Anniina Hytönen

13.8. Terapeutin tie, kouluttajana psykoterapeutti Sari Luoma

10.9. Kansainvälisen itsemurhien ehkäisypäivän -webinaari Terapeutin tie, kouluttajana psykoterapeutti Sari Luoma

Ilmoittaudu mukaan, vaikka ajankohta ei sopisi sinulle ja toimitamme sinulle tilaisuuden tallenteen.

Lämpimästi tervetuloa!